Två inlägg inom loppet av någon månad, rekord!

Tänkte egentligen skriva lite loggbok för VFU:n men kunde väl lika gärna skriva lite här först. Två första dagarna på praktiken är nu avklarade. Bara observation av lärare och elever som gäller under denna vecka men ändå kul att få vara ute på "fältet" som det brukar kallas. Barn och ungdomar är ju för härliga! På basketträningen med mina småkids idag så frågade en av killarna: Får vi göra armhävningar medan vi väntar?
Har nog aldrig fått den frågan förut! Klart ni får göra det säger jag. Första gänget jag har som ber om att få köra idioten i slutet av träningen. Me like =D
 
Det får vara allt för mig denna gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0