Jag älskar mitt jobb!

Sitter fortfarande med härlig träningsvärk från lördagens heldagsaktivitet i Finspång! Efter en timmes Team-Challange i spinning/easy line, Mojo Yoga, Showdans och Holistic training så var jag rätt mör i kroppen efter att inte ha tränat speciellt bra på senaste tiden. Men nu blir det ändring på det! Förhoppningsvis kan jag börja bygga upp ett imunförsvar som inte ger vika för minsta lilla bakterie/virus... Skulle vilja tacka alla Medley-instruktörer för ett superhärligt konvent. Hade en jättekul dag! Lite väl lång färdväg dit men det var det värt. Nu sitter jag med Sh'Bam musik i öronen och drömmer mig bort till en spegelsal...Var på Body Jam igår för första gången på 100år känns det som. Blev lite besviken då det inte var lika kul som förr plus att jag hade så ont i fötterna, träningsvärk och slut i kroppen så får se om det blir någon träning idag. Kanske lika bra att ladda inför morgondagens jobb-VATTENGYMPA! Inte det roligaste att instruera i men ger ändå sjukt med energi. Älskar verkligen mitt jobb =) Väldigt lättförtjänta pengar att få göra något man brinner för, träna och jobba samtidigt! Låt inte alltid pengarna styra. Välj ett yrke du vill syssla med. Du kommer spendera alldeles för mycket tid på jobbet för att slösa bort tiden på ett ställe där du vantrivs!
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0