Nu har jag väl ändå överträffat mig själv?

Om jag inte får något annat vettigt gjort så kanske jag iaf kan skriva lite här för ovanlighetens skull...Ett inlägg sedan jag kom hem från London förra sommaren, tror jag måste ge mig en klapp på axeln för det(or nooooot)! Skamligt i know, men har inte riktigt kommit på tanken att ens logga in på bloggen...Men nu har jag lite motivationsproblem när det kommer till skolarbetet så tog tillfället i akt och skriver av mig lite. Kanske det hjälper, vad vet jag? Värt ett försök iaf. Det enda som jag har lust med nuförtiden är att träna, umgås med mina underbara vänner och inte tänka på något som heter skola. Hur gör jag för att få tillbaka gnistan? Så fort jag gör ingenting eller sätter mig ner för att försöka plugga så känner jag tyngden i bröstet och får tungt att andas, vet inte ens vad jag är stressad över?! =/

Nog om det, händer mycket skojigt i mitt liv också! Igår spenderade jag dagen i kåbdalis med till en början lite sämre väder men det klarnade upp och blev en riktigt härlig dag tillslut. Avslutade kvällen i vändträsk framför tven med godis och påskmust för att heja fram LF till SM-final. Dom förlorade med 3p i slutändan och i och med är säsongen över för denna gång. Idag är det sista ansökningsdagen till universitetet och jag har sökt till samtliga sjukgymnastprogram i sverige och väntar nu med spänning på första antagningsbeskedet som förhoppningsvis meddelar att jag kommit in eller åtminstånne på en hyfsad reservplats! Veckan kommer annars bestå av skola/plugg(förhoppningsvis mycket), träning, lunchdejter och avslutningsvis födelsedagsparty och medlemsdag på helex!







Ibland är det gott med glass;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Eh... tror du glömde nå! Mig du ska ju vara med mig också!Förstår vad du menar med det där i skolan. Men du behöver ju inte göra som jag i alla fall. Kämpa på så löser det dig!!:)

2012-04-16 @ 17:32:24
Postat av: jenny

Oj jösses! Brukar ju kika in här ibland och så helt plötsligt skriver du :) kul! Fortsätt med det :)

2012-04-16 @ 19:04:08
URL: http://jennytingvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0