Wonderful day

Solen skiner för fulla muggar igen, dock med lite moln här och var som täcker den ibland. Men varmt och skönt är det iaf. Efter att ha kört ett benpass i Ruskin Park och duschat gjorde jag iordning lunch som jag sedan tog med mig till Brockan där jag satte mig under ett träd. Hade packat ner, papper och penna, dator och bok. Efter att ha avnjutit en tonfisksallad alá Linn började jag skissa på den sista bilden jag ska ge till barnen när jag slutar. När jag hade fått nog för idag la jag ner ritsakerna i väskan och tog upp min lilla efterrätt bestående av neutral(naturell)yoghurt och frusna hallon. Otroligt enkelt, nyttigt och gott! Tog sedan upp boken och la mig i solen. Mathilda fick syn på mig när hon vandrade förbi med lillkillen hon jobbar med. Jag skulle då säga vad jag haft för mig och berätta om min efterrätt och fick då inte fram ordet naturell i skallen så blev neutral...Hoja, vad dålig man är på svenska!

Nu kurrar magen igen och det är 4min kvar tills jag börjar. Ska ta mig en smörgås=)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0