What a day!

Började dagen ganska tidigt med en löptur i Hyde Park. Hade kommit hem tidigt också om det inte vore för min okloka lilla hjärna och trafiken i centrala London var totalkaos. Tänkte nämligen ta buss nr 3 från oxford circus för att slippa byta buss och gick hela oxford st upp och sicksacka mellan alla turister. Men efter en halvtimme inser jag att det inte kommer komma någon 3a så jag hoppar på en annan buss som inte kom många meter på 15min så hoppade av igen och gick hela vägen från piccadilly c. till westminister bridge där jag äntligen kom på en buss som gick lite fortare. Men var då tvungen att byta buss en gång men hem kom jag mig efter två timmar...Bytte bara springkläder mot solkläder och käkade lite innan jag mötte upp Hanna i Dulwich park där jag satt och solade hela eftermiddagen fram till någon timme sedan. Nu är det barnvaktning som står på schemat.

Hoppas alla har haft en bra dag och tar vara på den underbara helgen!

/Linn



Dagens outfit- jumpsuit från H&M =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0