Skön lördagkväll.

Har i princip spenderat hela dagen med barnen idag. Förutom dem timmar jag låg och sov mitt på dagen. Riktigt mysig dag faktiskt. Fick skjuts av barnens pappa till simhallen där jag tog två av tjejerna på simlektion. Sedan satt vi och kollade på lite simhopp och motionssimmare innan vi begav oss hemåt med buss. Gick igenom en stor park där det var någon utställning av hundkojor(bilar). Var riktigt många som puttrade runt och stod uppställda i en del av parken! Väl hemma åt jag bara lunch och sedan sov jag tre timmar innan jag skulle börja jobba igen vid halv sex. Föräldrarna skulle iväg på någon femtioårs-skiva så började min barnvaktning redan då. Så haft barnen själv sedan sex ungefär. Väldigt skönt faktiskt, dem har varit skötsamma. Vi har sett Eurovision song contest till alldeles nyss då de tre äldsta också begav sig till sängs. Vi har suttit och hejat fram Eric Saade som nu förhoppningsvis kniper en bra plats så vi slipper kvala nästa år!

Nu tänker jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av tystnaden som ljuder då barnen gått och lagt sig.
Ha en bra kväll!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0