First time in a olympic-size pool.

Få inte fel uppfattning nu om den rubriken. Inga snuskigheter här. Idag ska jag och Hanna fara och simma i Crystal Palace. Har aldrig simmat i en 50m pool förut. Ska blir kul måste jag säga. Är satans less på att simma i den 10meters pool som finns på gymmet. Men snart ska väl gymmetkortsh-vetet vara uppsagt så jag slipper den poolen hur som helst. Jag har verkligen tjorvat för att få säga upp det i förtid eftersom att jag lämnar landet. Anledningen är bra men var tvungen att lämna in papper på att jag bokat flygbiljett. Har ringt dem ett x antal gånger och sedan åkt till gymmet bara för att lämna in pappret för att dem skulle skanna över det till member service department. Visste inte exakt vem dem skulle skicka det till så var tvungen att ringa upp och fråga och sedan ringa till gymmet för att dem skulle kunna skicka pappret. Nu ringde jag precis upp member service för att se hur processen går och får svaret att dem inte fått nå papper. Hon skulle ringa till gymmet och sedan maila mig. HOPPAS att detta löser sig snabbt nu! Orkar inget mer...

Nu ska jag se om jag får tag i Hänki-pänki!

Ha en bra dag! /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0