Finally

Äntligen har jag lyckats få mitt gymkort uppsagt och sista räkningen betald! Tog bara sisådär tre veckor och 5,6samtal till member service department...Hoja vilket tjorv men det är väl deras business. Det ska vara så svårt som möjligt att bryta kontraktet innan ett år att ingen ids göra det. Men vad har man för val när man lämnar landet? Nu är det iaf avklarat så fick en sak att stryka på min lista. Försökte dock få iväg ett paket med vinterkläder till sverige men kostade 40pund så får jag inte ner dem i någon utav mina överfulla väskor så får jag lämna dem här och ta dem nästa gång jag kommer hit. Orkar inte betala 300spen för att ta en extra väska och sedan över 400 för att skick ett jävla paket också!

Nu börjar det verkligen kännas som sommar här. Solen lyser, klarblå himmel, fåglarna kvittrar och gräset är grönt. Börjar nästan bli brunt för att det inte regnar så mycket=( Men är glad åt solen! Idag gick jag ut barbent redan vid åtta för att stoppa in alla barnen i bilen och frös inte det minsta. Helt otroligt, är inte riktigt van vid detta, man kan ju tro att det är juli. Åtminstånne om man är van vid norrländska somrar;)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0