2 month left...

Kan inte fatta att det bara är två månader kvar innan jag beger mig hem till Sverige igen. Tiden går på tok för snabbt som vanligt. Om en månad sitter vi på ett flyg till Barcelona! Och en månad efter det sitter jag på ett flyg hem till lilla Luleå och mina och när och kära där! Känns helt verkligt när man vet hur snabbt en månad går...Jag har inte insett förrän nu hur mycket jag kommer sakna familjen och vännerna här. Men vem vet vad som händer till hösten? Allt är möjligt eftersom jag inte har några planer alls. Får se vart vinden bär mig! Förra året när jag stod planlös inför hösten var jag livrädd. Första året utan skola och jag hade inte en aning om vad jag ville göra. Men under sommarens lopp kom jag på det och 3 veckor senare befann jag mig i ett nytt land, i en ny familj, i ett nytt rum med inga vänner. Jag började om från noll. Att åka till London var det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv. Och snart är det över...Går iaf inte härifrån tomhänt och tillbaka kommer jag snart vare sig jag stannar en längre tid eller bara åker på semester!

Ha en bra dag gott folk!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0