Extentions

Äntligen uppe ur sängen igen. Efter att ha legat sjuk i feber i två dagar känns det skönt att vara på benen igen. Nog för att jag jobbade hela dagen som vanligt på tisdag men igår låg jag i sängen hela dagen fram till klockan var kvart i fem då jag jobbade de tre sista timmarna så jag inte går så mycket mer minus. Blir jobbigt att ta igen alla timmar jag gått back när barnen haft lov sedan. Kände mig ändå mycket bättre och var less på att ligga i sängen. Tror ni jag kunde somna sen? Nej. Efter att ha halvsovit mestadels hela dagen så kanske jag slumrade in rund halv ett. Men var inte så fasligt trött då jag vaknade rund 6.20. Jag vaknade av mig själv dessutom.
   Idag var det jag som tog barnen till skolan på morgonen för att bilen är inlämnad på verkstad så jag tog tillfället i akt och åkte direkt till Clapham Junction efter jag lämpat av barnen för att besöka partybutiken som finns där. Provade ett par peruker som kanske kunde vara passande till lördagens houseparty men hittade ingen som jag tyckte var nämvärt fin. Istället åkte jag till Brixton och gick in i en butik som säljer en massa löshår och peruker gjort av riktigt hår. Eftersom att jag blir less ganska fort på saker och ting så ville jag ha lite förändring igen. Det var långt ifrån lika dyrt med löshår här som det har varit någon annanstans. Så imorgon har jag en tid hos en frissör som ska sätta in löshåret i mitt hår. Dvs att jag från och med imrogn kommer vara långhårig igen. Det var ett tag sedan sist! Får se hur det blir, hoppas att det funkar bra!

Nu måste jag börja bege mig ner och förbereda mig inför avfärd mot skolan igen. Eftersom att bilen (som egentligen skulle varit klar idag) är på verkstad så måste jag fara och hämta barnen, men dem ska till tandläkaren så tidigt inpå då dem slutar så vi hinner inte ta bussen så idag ska vi åka taxi hem. Det är inte alla dagar man får göra det ;)

Ha en bra dag allihopa!

/Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0