Sociala Linn

Efter en mycket intensiv dag av mycket skratt och gråt var jag väldigt trött då jag satte mig ner i Kin och Mathildas sköna soffa. Var inte vaken mer än en halv timme innan jag tuppade av i omgångar...Socialt värre men kan ju inte säga att one born every minute är mitt favvoprogram:P

Sitter här nu och ska snart sova med en öm näsa. Minsta tjejen i familjen var lite busig på bussen idag. Hon tjorvade först om vart hon skulle sitta sedan drog hon ner byxorna och även trosorna. När jag sa till henne att dra upp dem gjorde hon det men sekunden senare var dem nere igen. Dem flesta på nedre plan såg det hela och tyckte det var lite roligt. Kunde inte hålla mig för skratt heller men sen råkade hon slå bak huvudet på min näsa när jag försökte dra upp dem en sista gång. Skrattet ersattes av stortjutande då hon fick väldigt ont i huvudet medan jag fick väldigt ont i näsan...Slutade med att jag höll henne i famnen, höll i mig med en hand och lutade mig mot vagnen för att den inte skulle fara iväg. Hoja vad det kan vara besvärligt men har haft en riktigt kul dag också=) Spelat lite fotboll med småttingarna när vi var i parken. Det var otroligt roligt att titta när 3åringar ligger på marken och sliter om bollen och så kommer en tredje och slänger sig på dem. Högen!!!

Sleep well! /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0