Lyckat

Jag springer, jag faller, jag har ont. Dem få sekunder jag ligger på marken kändes som ur en film. Ni vet då dem filmar en som har ramlat så man ser ansiktet tryckt mot marken i samma vinkel som man själv ligger. Kan ju ta historien från början...

Jag sätter mig på bussen i Camberwell och tror att jag är ute i god tid men där hade jag lite fel. Efter att ha slumrat till lite på bussen inser jag vad klockan är och vi är långt ifrån framme vid skolan. Jag ringer till min hostmum och ber henne ringa till dagis och säga att jag blir förskenad. Men brottom var det ändå eftersom jag ska hinna få ut dem andra barnen ur skolan också. Mellan mitt fålasande efter att ha sprungit hela vägen från bussen till skolan så frågar jag en annan Nanny om hon kan ta ut mitt barn från skolan också medan jag hämtar minstingen på dagis. Efter att snabbt tagit mig ut från skolområdet fortsätter jag kuta nedför backen då jag plötsligt flyger framstupa. Förbannade vägplattor som inte ligger det minsta slätt! Med skrapsår över hela knän och händer, ihoptryckt bröstkorg kommer jag flåsande in och hämtar minstingen 25 min sent. Så kan det gå om man har brottom...

Kvällen avslutades iaf bra med bio i peckham tillsammans med Carro. Vi såg den nya filmen Limitless, kan bara säga att den var riktigt bra! Ser framemot många biokvällar här på vår och sommarkanten. Nya bra filmer är på ingång som jag vill skåda=)

God Natt gött folk, nu måste jag verkligen sova så jag orkar med att kliva upp sju imorgon!

/Linn


Kommentarer
Postat av: Fanny Pantzare <3

hejjsan tjejen <3 hur mår du då ?? :) saknar dej mycket!! vi hade alltid så kul du å jag på basketen ^^ <3 när kommer du nästa gååång ?? :) <3



2011-04-01 @ 17:27:13
Postat av: Linn

Hej Fanny!! Jag mår bara bra, tränar och jobbar på som vanligt...Hur är det med dig? Sommarlov snart!Saknar dig med! Eller hur. Saknar basketen. Jag kommer hem i juli och då ska jag flytta hem iaf för ett tag! Ska ni ha någon sommarträning med basketen? =)<3

2011-04-12 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0