Längtan och saknad

Enda sedan jag kom tillbaka till London efter jul har jag mer och mer kännt att jag saknar Lule, saknar mina vänner och  familj där. London är en härlig stad och jag trivs här men jag har nog börjat inse att det här livet inte är för mig. Mitt sunda jag har tagit över. Jag försöker att träna fem gånger i veckan, sova bra, äta bra och inte festa så mycket. Men jag är i London och staden har mycket att erbjuda. Medan jag väl är här vill jag inte gå miste om något. Därför är det svårt att följa dem fyra sakerna strikt. Jag jobbar obekväma tider och när man slutar på kvällen vill man självklart inte alltid bara sitta hemma utan man vill träffa sina kompisar och umgås som man brukar. Men det är svårt att få livsstilarna att gå ihop. Det är kul att festa, jag bor i London och jag har ingen aning hur länge jag kommer blir här. Samtidigt så jag lever för att träna. Jag funkar inte annars men det sliter på kroppen för mycket att göra båda. Måste komma upp med någon storts kompromiss med mig själv.

Pappan i familjen har fixat en radio som sänder via internet så man kan lyssna på svenska kanaler. Min morgon gjordes av Rix fm. Jag kan inte fatta hur mycket jag kunde uppskatta Rix Fm! Det är den mest avskyvärda kanalen ever bara för att dem spelar sönder ALLA låtar så man blir less efter en dag. Men bara för att den är svensk så kändes det underbart att få lyssna på den! Kändes nästan som att vara tillbaka på Hugossons när jag jobbade till rix morgon zoo...På tal om jobb så börjar jag på fem min så bör stänga av nu!

Ha en bra dag allihopa!

Kram Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0