Jag vill ha helg

Kan ju inte säga att jag haft någon helg precis. Barnvaktat fredag och lördag kväll sedan jobb från 10-17.30 på söndag så har inte hunnit tagit det lugnt känns det som. Eller ja, lugnt har jag väl tagit det men vill vara ledig. Ge mig april och semester nu!!! Men fint väder har det iaf varit. Är fortfarande kan jag ju tala om också. Strålande sol! Men snart börjar jobbet igen...Dock så hoppas jag på att få fara och hämta tjejerna så får jag vara ute lite mer. För övrigt så händer det inte så mycket. Bara varit och simmat, på primark och sett lite serier på datorn medan jag käkat lunch. Ikväll blir det kanske chill i camberwell, får la se! Är rätt så trött så kanske stannar hemma och tar det piano ist.

Med det sagt så ska jag gå ner och börja jobba. Ha en bra dag allihopa!

Kramisar Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0