Det kurrar i magen

För tillfället ligger jag i sängen efter många välbehövliga timmars sömn. Barnvaktade igår vilket alltid resulterar att jag går och lägger mig runt elva, tolv. Igår var jag supertrött och hade kunnat somna med barnen halv nio:O Men jag skypade lite med Mamsen, såg på Friday night dinner och åt lite kvällsfika innan jag kröp ner i sängen med min bok.

Här närmast på schemat är det frulle som gäller, jag hungrar ihjäl men orkar inte bege mig neråt i huset...Sedan är det iväg på spinning och hämta kavaj på kemtvätt. Dagen avslutas med partyparty med Carro och Hanni, men först blir det chill och mys hos Kin och Mathilda =)

Nä nu måste jag faktiskt klä på mig och gå ner och äta frukost om jag ska hinna till spinningen!

Ha en bra dag allihopa.

Puss och kam och gattis! /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0