Sommar och sol

Har haft en fantastik helg hittills och jag antar att denna dag också kommer bli skön. Fredagskvällen spenderade jag tillsammans med Kin hemma hos henne. Vin och surr-mycket trevligt! Fortsatte helgen med att ta mig in till Brick Lane vid halv tolvtiden för att sälja min gitarr. Skönt att få den ur världen! Var helt enkelt för tjorvigt att forsla den till Sverige. Speciellt när jag inte har något hårt gitarrfodral. Vädret var underbart så efter gitarrsäljandet så satte sig och och Kin på The big Chill bar för en mojito i solen! Fortsatte sedan spatsera runt och köpte bland annat bagles och kläder. Det var en vintage-market öppen som vi gick in och kikade i. Vi båda hittade varsin kjol som vi föll för. Alltid kul att hitta kläder som man verkligen tycker om och inte är allt för dyra!

På bussen hem kommer vi på idén att fara till Brockwell lido och simma i utepoolen. 20plus i vattnet och solen låg på och stekte. Huuuuur skönt som helst! Barnvaktning och spontanutgång blev det efter det. Kort och gott så hade jag en superkul dag!

Nu ska jag bege mig mot svenska affären och inhandla lite ingredienser till brödbak=)

Tjao!/Linn


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 10:38:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0