One week left tomorrow, so excited!

Om exakt en vecka imorgon så är jag på väg mot Stansted där flyget mot Barcelona avgår klockan 18.05 och imorgon får jag mina efterlängtade skattepengar! Äntligen något att fylla upp sparkontot med lite grann...Har känts lite tomt men nu jäklas ska det sparas. Kommer som sagt inte få någon lön alls mellan 16/7 och 25/8 så gäller att hålla i dem få stålar man har!!

Dagens spännande sysslor har hittills varit att jobba och sitta och vänta hos GP:n i Streatham. Även fått i mig lite mat bestående av broccolimos och bacon! Nu verkar det regna igen...Hade tänkt bege mig till sainsbury´s för att växla pengar. Har kring £6 i småpengar och de flesta mynt är 1p och 2p,vill ogärna gå fram till någon kassör och börjar räkna i dem;)

Ikväll blir det barnvaktning och skypdejt med Mami och Hanna!

Hoppas alla har en bra dag!

/Linn



Kuddkrig med barnen för några veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0