Midsummer-celebrations in Hyde Park!

Midsommarfirandet i Hyde Park i går var storslaget. Har nog aldrig firat midsommar på riktigt svenskt sätt förut. Inte ens när jag var liten så var vi på något stort midsommarfirande. Har aldrig dansat "små grodorna" tillsammans med så många andra tidigare. Hur kul som helst måste jag säga. Speciellt när man tillbringat snart 10 månader utanför Sverige så är det extra kul att få gör något riktigt svenskt för omväxlings skull. Jag hade det jättekul tillsammans med Hanna, Sofie, Carro, Sara, Chiara, Carro, Jennie, Lina, Emelie, Julia och Jessica samt några engelska killar som skulle se Bon Jovi-giget. Mycket god mat slank ner i magen under hela dagen måste jag bara nämna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0