Lovely evening in the garden!

Denna dag har varit fantasiskt trevlig och underbra. Började dagen med jobb i två timmar sedan tog jag en prommis till Brixon för att prova ut någon bra klänning till housepartyt på lördag men hittade ingen direkt perfekt så blev inget köp utan åkte hem igen för att bara packa i badkläder och knalla ner till Brockwell Lido för några timmars solning med Kin och M-dog! Efter en lång dusch efteråt for jag och Mathilda till East Dulwich och handlade massor med mat till BBQ:n som Mathilda hade bjudit in till senare på kvällen. Medans jag jobbade så förberedde Mathilda all maten så det stod på grillen när jag kom inrullandes vid åtta. Hur mysigt som helst! Vi blev åtta stycken satt och trängdes vid Kin och Mathildas nya utemöbler ute på deras bakgård. Nu är M-dog på städhumör så hon sitter och plockar i hennes lådor som är fulla med småprylar. Stackaren ska upp tidigt imorgon dessutom, själv får jag för en gångs skull sova ut! Börjar inte förrän tolv, happiness! Om jag nu kan sova pga min hosta...Sovit sittandes förra natten=/

God natt! Kramisar Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0