Gårdagens utflykt: Hampstead Heath

Morgonen började bra med att jag vaknade tidigt eftersom att jag somnat redan innan tio på soffan kvällen innan...Utvilad och klar för att börja beta av min lista på sevärdheter som jag vill hinna med innan jag åker hem. Började högst upp, därmed blev det Hampsted Heath. Mycket härlig liten småstad med ett enormt park/skogsområde. Gick och vandrade runt i upp och nedförsbacke i två och en halv timme med ett picknickstopp vid en av floderna. Kändes som att vara hemma och vandra i skogen! Fanns mycket ängar också som kändes precis som att vandra på ängarna i Morjärv. Snart kommer jag även får göra det men forst så har jag några fler plater att besöka! Idag blir det nog portobello market i Notting Hill. På tal om Notting Hill så var jag även in i Kenwood House som finns i Hampstead Heath där vissa scener av filmen Notting Hill har spelats in.









/Linn


Kommentarer
Postat av: Linsi

Är det du som tagit bilderna? Svinsnygga :) <3

2011-06-12 @ 12:14:06
Postat av: Linn

Tack gumsilumsan! Japp det är det.=)

2011-06-14 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0