what a lovely day

Jag inleder dagen med dusch och frulle hos mathilda och kin eftersom att jag inte orkade fara hem efter BBQ:n sedan drog jag iväg till peckham och inhandlade hårfärg, skor(nästan ett måste då man är på primark då dem kostar 2-4 pund dem flesta) och enligt Mathilda horstrumpbyxor. Houseparty med rocktema imorgon! Så min outfit är nu klar, lätt som en plätt, bara strympbyxorna som fattades=) Efter min lilla shoppingtur åkte jag hem och åt rester av den goda maten kvällen innan sedan började min arbetsdag vid tolv. Fick undan all tvätt och disk m.m. innan familjen kom hem efter en heldag i parken. Äldsta tjejen ville baka tigerkaka så vi satte igång med det men det slutade med att alla ville hjälpa till så tog sin lilla tid när alla vill röra, måtta och hälla i. När kakan väl var inne i ugnen så hade vi vattenkrig på baksidan tills det var dags att smaka på underverket! Riktigt roligt och mysigt. När alla hade torkat och ätit gick vi in och la pussel tills det var dags för lillpojken att kliva upp. Då började tjejerna fixa i mitt hår så det stod åt alla håll och kanter. Arbetsdagen började gå mot sitt slut och jag begav mig då till Hyde park för att sitta på en filt med härliga människor och lyssna på livemusik från festivalområdet=) Otroligt härligt!!

Ha en bra dag!

/Linn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0