Packat och klart

Nu står väskorna i princip klara för avgång. Imorgon flyttar jag över till Mathilda och Kins hus för att tillbringa min sista vecka där. Familjen åker väldigt tidigt på onsdag så kommer ta avsked på tisdagkväll och ge mina presenter. Kommer ta lite saker redan ikväll så jag inte får så mycket att ta imorgon för vi ska nämligen på London Zoo!

Idag har jag jobbat sedan 11 i morse för att få iordning maten och huset plus barnen till BBQ:n som nu precis har kommit igång. Några familjer har droppat in och snart sätts grillen igång! Jag ska snart till att gå ner igen och hjälpa till att hålla efter disk och annat tills ikväll...Sedan blir det utgång med tjejorna, dock alkoholfritt för min del eftersom att jag går på antibiotika helgen till ära;P Kommer i alla fall vara frisk till nästa helg då jag ska ha min avslutningsdrink med kareoke och South Pacific efteråt. Planerar mojitos som fördrinkar så då ska fan i mig ingen antibiotika få förstöra!

Jag hoppas att alla har det bra, jag ska nu slå igång ett avsnitt av True Blood och vila lite! Sverige, vi syns om en veckan!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0