Exciting evening with M-dog!

Igår tog jag och Mathilda tillfället i akt att både hyra cyklar och besöka Chelsea. Jag har vela hyra en cykel enda sedan jag kom hit i september, som vanligt väntar man till sista minut med att göra saker men nu är det gjort. Vi hade en jättekul kväll med först promenad till/efter south bank och sedan cykling därifrån till Chelsea där vi försökte hitta en öppen bar eller pub men klockan började gå mot elva så allt stängde...Vi tog en buss till victoria där jag tog tåget och Mathilda bussen vidare mot sig. Lite missöde med tåget, fick vänta först i 25 min på att tåget skulle gå sedan tog det ytterligare en kvart innan det kunde gå för att ett annat tåg hade problem med något. Då det väl rullade tog det mycket längre tid än vanligt för att dem stannade titt som tätt...=/

Nu är jag hungrig! Ha en bra dag!!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0