VÅR!

Älskar vårkänslan! Herregud vad glad man blir bara det är strålande sol och klarblå himmel. Gudomligt skönt väder har det varit idag. Tur så tog jag del lite av det på väg till och från gymmet och sedan på skolgården då jag varit och hämtat barnen! Gillar starkt att det börjar gå mot ljusare och härligare tider. Tänk snart är det sommar IGEN! Men har mycket att vänta innan dess. På fredag anländer Carro till London igen och om tre veckor kommer Jonte hit på besök och ca en månad efter det kommer Mamma med familj! Till veckan börjar barnens två veckors långa sportlov...Det betyder att tiderna inte kommer se likadana ut, ibland blir det skönare dagar och ibland är det bara jobbigt att inte veta när man ska börja=/ Men kommer bara vara två barn i huset efter söndag då de två äldsta drar iväg till Frankrike med sin pappa. Ganska skönt-dock de två livligaste men kommer blir roligt ändå!

Nu ska jag börja dra mig mot Peckham och ytterligare en bio! Denna gång, A little bit of heaven=)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0