Roliga helg

Helgen började väldigt lugnt med pizza och barnvaktning framför tven och skype på fredagen. Hade bokat spinning redan på måndagen för att jag verkligen ville ha en plats till lördag men redan då var det fullt och jag stod tvåa i kön så jag hade förhoppningar att någon skulle avboka så jag fick plats men fick aldrig något mail så orkade inte fara hela vägen till gymmet för att sedan bara KANSKE ha en plats så jag frågade Carro om hon ville ut och hurta i Hyde Park ist. Hon var på så jag tog bussen i till Marble Arch och mötte upp med henne och hade en riktigt härlig joggingtur! Tiden rann iväg efter att jag följde med Carro för att fixa med hennes gym så fick skynda mig när jag väl kom hem för att vi bestämt att mötas upp kring 6 för att käka middag och sedan se melodifestivalen på svenska puben eller svenska kyrkan. Köket var stängt på puben så fick gå till en annan restaurang som var helt folktom, konstiga rätter och lite underlig personal. Men det var trevligt och efter att försökt tyda vad det stod på menyn bestämde vi oss för att ta en varm apertizer vilket räckte gott och väl. Friterad kyckling och pommes med sallad och bröd! Det var gött. Efter att servitören följt oss till dörren gick vi över till svenska puben och såg melodifestivalen och försökte komma på vad vi skulle göra av resten av kvällen. Kl nio begav vi oss till Camden för att först besöka the worlds end. Världens största pub, iaf enligt vad som står där inne. Är iaf enormt stort! Träffade några där som vi trog med oss till the purple turtle och skakade rumpa till gamla hits!! T.ex. Britney Spears, S club 7, journey och många fler!! Helt galet kul och impulsiv kväll! =D Idag får jag självklart sota för det. Varit rätt seg...

Nu blir det filmmys-step up-och nått gott att äta, eller iaf en macka=)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0