Pretty good

Nog är det ganska bra att tjäna 22pund för att sitta och kolla på film i tre timmar hos en annan familj. Igår satt jag barnvakt åt en familj med två pojkar som faktiskt gick och lade sig direkt när jag sa åt dem. Vilket skulle vara när föräldrarna åkte. Huuur skönt som helst. Fick ta cola och doritos så plockade på mig lite och gick in i tvrummet och satte på Harry Potter som dem hade spelat in på sin tv. När filmen var slut övergick jag till vanlig tv och såg början på Bridget Jones dagbok sedan kom föräldrarna hem från bion. Dem hade varit och sett The king´s speech vilket jag sa redan från början till pappan att jag hade sett och hade somnat under halva filmen. Det var tydligen inte bara jag som hade gjort det. Mamman i familjen hade nu också somnat. Inte en film för min smak.

Får väl se när det blir bio igen. Troligtvis blir det nog till veckan eller nästa. Finns lite filmer jag vill se=) Nu blir det att äta frukost sedan börja bege sig till gymmet sedan handla lite saker innan jag börjar jobba.

Ha en bra fredag gött fölk!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0