Pain

Sitter just nu och pustar ut efter en löptur på 7.3 km. Känner mig riktigt död, speciellt i mina benhinnor. Förmodligen får jag ont i dem pga mina skor eftersom jag haft dem i sisådär 5,6 år men har inte fått det tidigare när jag sprungit hemma. Men det var ju iof ett halv år sedan jag sprang i sverige. Men Carro sa samma sak. Sen hon börjat springa i London så får hon ont i benhinnorna. Hur som helst måste jag köpa nya skor men problemet är att jag har ett presentkort i sverige på team sportia och utan det har jag inte råd att köpa några och jag kommer inte åka till sverige förrän i juli. Its sucks to be poor!

Nu ska jag gå ner och äta lite mat innan jag ska göra min sista timmes jobb för dagen innan barnvaktningen börjar. Då ska jag sjunka ned i soffan och slå på en film!


Kramisar



Så här såg mina ben ut efter springturen i dulwich park ;P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha... först trodde jag det var sår.

2011-03-12 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0