Nu är det fredag igen?

Skönt som tusan att det snart är helg igen men ojojoj vad tiden går snabbt. Känner mig måttligt slut efter dagens gympass. Sitter i mitt rum med en nyss tömd tallrik framför mig och pustar ut. Funderar om jag ska lägga mig och powernapa dem sista 40 minutrarna tills jag börjar sista passet för denna vecka. Hade varit otroligt skönt men vi får se. Barnvaktning ikväll! Vilket känns väldigt skönt ändå. Jag hade ändå inte orkat fara någonstans ikväll så passar bra att ha fredagsmys med barnen sedan skypa med mamma innan jag slår i gång en rulle och intar soffpositon för resten av kvällen. Imorgon är det spinning som gäller. Och då SKA jag faktiskt gå. Förra veckan insåg jag att det kanske inte är så bra ändå att köra gärnet en timme på spinningcykel och sedan gå ut på kvällen. Men denna helg blir det icke någon utgång så då är det bara tuta och köra =) Efter spinningen blir det att handla mat inför middagen jag ska laga hos Caroline och Mathilda innan jag beger mig till dem och börjar. Ska baka baguetter, laga lax i ugn med klyftpotatis och romsås! Tror det blir gött.

Längtar till sol, bad och värme!


Ha en trevlig helg allihopa!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0