Jobben rullar in...

Äntligen har jag fått lite napp på lite extra babysitting. Fick ett samtal från en tjej som behövde någon som "tar hand" om hennes 15åriga dotter några nätter i månaden när hon är på jobbresa. Tänk vad chill att jobba hela nätter och tjäna ganska mycket per natt! Sedan har jag fått lite napp på vanlig babysitting på kvällarna också men självklart så den enda dag denna vecka jag inte kan barnvakta åt någon annan familj är det någon som behöver mig. Ack, ack. Bättre det än inget. Var även en annan som skulle messa mig om vilka tider och dagar hon behövde extra barnvaktning så där kanske man kan få in någon slant iaf! Jag är i stort beroende av pengar! Kanske ska boka barca resan snart! =) Fick veta igår att det kanske går att lösa att jag får ledigt två dagar från jobbet i juni!

Mat, mat, maaaaaaaaaaaaat, jag är hungrig men städarna är i vägen! =(

Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0