Jag väntar bara...

...på att jag också ska får magsjuka. Nu är det tre av fyra barn som har åkt på det så får se hur länge det dröjer innan någon av oss vuxna får det. Pappan i familjen har feber men känner sig tydligen bättre nu. Alla barnen har haft feber i samband med magsjukan så får se nu om han också åker på det. Jag har käkat vitpepparkorn sen den första hade magsjuka så jag hoppas, hoppas, hoppas att det hjälper även denna gång! Nog om sjukligheter nu. Jag och Biggan ska ut och sporta om en timme. ÄNTLIGEN någon att springa med. Hon har ledigt idag så då passar vi på! Blir att springa uppifrån min gata och sedan ner till brockwell park, runt brockwell park och tillbaka =) Tagga! Var på bio igår och tröck chips och choklad så måste ta i ordentligt idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0