Hipp hurra!

Nog är det ganska fina pengar att tjäna 30 pund för att sitta barnvakt i 4 timmar en fredagkväll. Såg till att pojkarna kom i säng sedan satt jag och kollade på tv och läste min bok. Inte så värst ansträngande. Det kan man ju faktiskt göra hemma ibland utan att få betalt. Dock så missade jag säkerligen en trevlig middag hos Kin och Mathilda men är man fattig så är man. Kan ju alltid göra något roligt snart då istället! Blir det barca så har jag nu tjänat ihop ca hälften av flygbiljetten på en kväll ;) Inte dåligt alls. Och om jag kanske får det där nattjobbet så kan jag nog tjäna ihop till en deposit och månadshyra om jag sparar ordentligt och tar alla extra jobb jag får. Men ska se till att inte slösa bort all min tid med att jobba så jag får ut nå valuta för pengarna och tiden jag spenderar här. För får jag jobbet på hugossons i sommar så ska jag ta det så jag får lite pengar. Sedan kanske jag åker tillbaka till London och söker jobb eller åker och tågluffar om det är någon som är intresserad av att följa med. Hade varit grymt kul! Jag ska iaf hur som helst lämna lite saker hos Mathilda och Kin, kommer ändå inte få med mig allt när jag ska flytta härifrån. Men som sagt, har absolut ingen aning vad som händer efter juli. Får helt enkelt framtiden avvisa. Jag har alternativet att få bo kvar här i huset under sommaren tills familjen kommer hem efter semestern. Men dem kommer göra om i garaget, som nu ska bli hälften garage och hälften au-pairbostad. VARFÖR kom jag detta år? Jag vill ju också ha egen ingång och få känna att det är lite eget. Fan då ;) Aja, trivs ganska bra iaf. Barnen är ju så gulliga och underbara(iaf oftast)så det gör inte så mycket att spendera lite extra tid med dem. Har börjat vänja mig vid det.

Idag blir det spinning, middag med Hanni och sedan utgång! Härliga lördag=)

Ha en bra helg, pease out! /Linn

p.s Looking back at the old times...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0