Härliga onsdag

Två dagar i rad har jag jobbat riktiga arbetspass på 8, 9 timmar vilket iof känns ganska skönt dock väldigt slitsamt. Fått jobba igen lite av de timmar jag ligger efter men kommer säkerligen sluta med att jag ändå ligger back på timmar innan veckan är slut men får se. Behöver säkerligen inte jobba så mycket tors och fre. Men blir barnvaktning båda dagarna. Imorgon har jag iaf barnvaktning hos en annan familj så tjänar lite extra igen! Grymt bra. Hoppas jag nu får igång ett rull så jag kan sitta barnvakt en, två ggr i veckan hos olika familjer så man får in lite cash. Nu efter att ha varit på gymmet och jobbat i 8,5 timmar så känner jag hur ögonen börjar falla igen. Måste ta mig upp hur sängen och bortsa tänderna och packa upp väskan...suck!

Har varit en trevlig dag iaf. Varit i parken med barnen och hade lite playdate med Kin, Mathilda och Nathalie med respektive barn. Lite kul att få komma ut och träffa lite andra trots att man jobbar. Händer ju inte så ofta mer än att jag träffar samma människor på skolan varje gång jag är och hämtar dem. Till veckan kommer de två äldsta hem från frakrike också. Det blir jobbiga dagar...Men också roliga så jag får umgås lite mer med barnen. Blir nog att gå till basketplanen lite med den äldsta. När hon fick syn på min basketboll ville hon lära sig basket=)

Ska släcka nu tror jag innan jag somnar ifrån detta!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0