Segt

Känner mig frusen, trött och seg. Ingen träning har det heller inte blivit något av idag. Bara jobb, fixat biljetter till Madame Tussauds av Hanna, läst och åkt buss har jag gjort idag. Och så klämmer min Au-pair mamma till och springer 1mil idag och det är jag som introduserat henne i detta springande...Och själv orkade jag inte ta mig runt min runda på 7.7 km i måndags. Blev endast 6 km. Ska ladda om och upp under min träningsfria vecka, vila benhinnorna, dricka och äta bra och sedan då jävlar ska jag ut och springa och milen ska det bli! Till sommarn blir det milen på ormberget helt klart. Ni som känner er manade får jättegärna hänga med och löpa efter den 18juli då jag intagit Luleå och Sverige igen!

Klockan är halv nio och mina ögonlock börjar bli tunga, snart dags att sova tror jag!

Ha det bra /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0