Back to work

Hade som sagt en väldigt härlig semester både med och utan min familj! Men nu är arbetet i full gång igen och barnen är hemma. Men det känns skönt att det blev lite mjukstart och jag bara jobbar fyra dagar innan det är dags för några dagars ledighet igen. Familjen far nämligen iväg igen och kommer tillbaka på måndag. Sedan blir det fyra dagars arbete och helg igen. Dock så börjar barnen i skolan den veckan så då återgår verkligen allt i sin ordning. När barnen är hemma hela dagarna blir det helt andra arbetstider som oftast är skönare än vanligt.

Måste bara skryta lite mer om min imponerande springrunda igår. Sprang en mil på exakt en timme! Känner mig otroligt stolt att jag äntligen tog mig runt en runda på en mil då jag inte gjort det sedan ettan på gymnasiet och att jag sedan tog den på 1 timme vilket var mitt mål sist jag skulle springa statsmaran i tvåan men höll på att svimma för att det var så fruktansvärt varmt.

Nu blir det frukost sedan lite jobb!

Kram Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0