mmmmmmmmmmm im lovin it!

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt förutom att jag försökte springa tillbaka från tjejernas skola men hittade inte riktigt efter de beskrivningar jag själv skrivit upp. Det blev iaf en 30mins springrund men tog bussen hem efter det. Efter att ha hängt tvätt och ätit frulle gick jag och duschade, gjorde mig i ordning och väntade på Jennie. När hon kom förbi gick vi på ett litet mysigt café här i Herne Hill och tog en varm choklad. Riktigt god var den speciellt när vi kom in från regnovädret. Efter en trevlig stund med henne gick jag hem och gjorde lunch och såg ett avsnitt av Goast Whisperer som jag somnade tilll en stund innan det var dags att hämta tjejerna från skolan. Måste ge dem ett stort plus i kanten för hur duktiga dem har varit idag. Inget gnäll eller bråk på vägen hem och nästan inget gnäll ang duschning eller läggning heller! Im really suprised=)

Well now i think im gonna turn on the tv and watch some series then go to sleep!

This was my healthy lunch today:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0