A wednesday in London

Idag efter mitt första arbetspass funderade jag på vad dagen skulle ha att erbjuda. Hade glömt bort att jag på onsdagar inte börjar kvällspasser förrän kvart i fem. Vad ska jag göra då hela dagen tänkte jag? Smsade Hanna och hörde vad hon föreslog. Jag fick ett samtal tillbaka och förslaget att jag skulle åka och hälsa på henne på jobbet och sedan gå på The British Museum. Det tyckte jag lät som en bra idé så jag satte mig på bussen mot Euston! Museum är inte så mycket för mig men jag fick iaf en trevlig pratstund med Hanna=) Efter en sväng på museumet så gick jag vidare till Oxford Street och köpte en ny telefon och åt en god lunch på Starbucks Coffee bestående av en grillad steak and cheese toast och en hasselnöts-varmchoklad! =) Sedan kände jag mig nöjd och tog bussen tillbaka hem och höll på att somna. Nu tänker jag ta en powernap innan jag börjar kvällspasset!

Lite bilder från dagen:








Kommentarer
Postat av: EB

<3

2010-09-12 @ 23:45:37
URL: http://likeadream.se
Postat av: frida

du ser ut att ha de bra där borta linsan ! :)

2010-09-13 @ 21:48:45
URL: http://fridaoja.blogg.se/
Postat av: J

Kan du komma hem snart eller??

2010-09-19 @ 08:37:55
Postat av: Anonym

Hur har du det i London linn???

Svara på bloggen... www.zapa.blogg.se

Vi saknar dig här hemma i Sverige

2010-09-19 @ 19:11:25
URL: http://zapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0