Underbar middag!

Igår hade jag fulltspäckat schema hela dagen. Klev upp vid tio för att äta frukost och ta avsked av familjen som åkte till Frankrike och lämnade mig ensam i huset i fyra dagar innan jag själv åker på en kort tripp till Sverige, Luleå. I samma veva som dem åkte iväg med bilen tog jag mig till Sydenham för ännu ett spinningpass på La Fitness. Efter det var jag ganska död så for hem och åt lite pasta med pesto, skinka och tomat medan jag skrev handlingslista inför kvällens middag. Det blev det melon och parmaskinka till förrätt, tacokryddad lasagne till huvudrätt och Cheesecake med varma hallon till efterrätt! Hur gott som helst blev det. Förövrigt var det en supertrevlig kväll men tjejorna Caroline, Jennie, Matilda och Hanna. Vid elva när alla var proppmätta skulle vi bege oss till Kings cross för ett studentparty som erbjöd bra musik men annars inte så bra häng så vi bestämde oss för att dra vidare. Matilda kände sig inte så kry så hon skulle ta en taxi hem redan då vid halv ett och jag bestämde mig för att följa med henne. Jag var för mätt och trött för att orka dansa och njuta av kvällen. Sängen var ett mycket mer lockande erbjudande!

Kort och gott så var kvällen superlyckad iaf =)

Nu ska jag ta en powernap framför tven till någon bra film sedan bär det av till Stratford för lite bio och mat! Ha det bäst, Sverige-kommer snart!

Puss och kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0