Shoppa, shoppa, shoppa!

Det går inte så bra för mig att hålla mig inom ramarna i min ekonomi. Jag har 70 pund i veckan och hittills på sex veckor har jag aldrig lyckats klara mig på bara det. Alltid är det något jag vill köpa. I veckan så betalade jag även mitt gymkort på 40 pund dvs att jag bara hade 30 pund att tillgå plus att jag jobbade för Paula och fick 15 pund extra. Jag hade som tänkt att nu, denna vecka(eller det har jag tänkt resterande veckorna också)så ska jag klara mig. Ska bara köpa nylånstrumpor på Primark. Men Primark hade så mycket mer billigt att erbjuda att shoppinglistan drog iväg! Fem-pack nylånstrumpor, ett par vanliga strumpbyxor, leggings med jeansmotiv, väst,  tygskor, tröja, t-shirt, klänning, tre par trosor, en bh och ett par vantar-för endast 47,60 pund vilket blir ungefär 530 sek! Hur billigt som helst, nu borde jag klara mig från shopping ett tag! SÅ nästa vecka då ska jag klara mig på 70 pund!

Ikväll blir det nog bio igen. Life as we know it tror jag det blir =)

Ha det bra där hemma och Linn du har det bra där borta hoppas jag =D

Ses snart kallsverige!


Kommentarer
Postat av: Linsi

Linsi har det bara fint med 20+ och solsken!

2010-10-16 @ 12:12:18
URL: http://nattstad.se/Lviklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0