Pigg som en nötkärna

Okej den där rubriken har ingen logik alls men saksamma. Igår var jag så trött och seg under hela mitt andra arbetspass. Hade i princip ingenting att göra förutom att passa Marcus som leker ganska bra själv må jag säga. Sedan när de andra barnen kom hem blev det inte så mycket mer att göra. Lekte lite med Sophie och Marcus men det var då det lilla. När jag äntligen fick sluta så var det dags för tjejornas fredagsmys. Då brukar dem se på film och mysa med en chipspåse i soffan. Denna fredag hade jag tänkt ta det lugnt och ändå vara inne, varför inte sitta nere i soffan med barnen och se på jungelboken ist för att ligga ensam uppe på mitt rum och glo på någon film? Så jag åt min mat framför tven sedan fortsatte jag se till filmen var slut med Alice i famnen! Dom är så söta när dem väl är på de humöret=D Efter filmen var slut vid niotiden gick jag upp på mitt rum och satte på Mamma Mia och la mig i sängen med kläderna på. Jag somnade kanske efter en halvtimme av filmen om en det och vaknade sedan av ett sms vid tvåtiden. Kanske dags att klä av sig och lägga sig på riktigt?;) Eftersom att jag somnat så tidigt så vaknade jag självklart tidigt också. Första gången var 7.16 och andra gången 8.44, vid 9.00 ides jag inte ligga kvar nå mer så jag gick upp och åt en god frukost bestående av Havregrynsgröt med lite mussli i, två rostade mackor med smör, ost, skinka och salladsblad på och ett glas mjölk! Nu taggar jag inför spinningen som börjar klockan tolv=D

Ikväll blir det utgång med tjejorna på underworld!

Puss tjaaaao saknar er där hemma, syns snart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0