It´s Friday =D

Det är fredag och bara fem arbetstimmar kvar innan helg. Idag väntar en partykväll i Bank, Hannas arbetskamrat ska ha party på någon club där! Sounds great=D Men innan det ska jag och ta en fika med Jennie någonstans i Herne Hill och så ska jag vara duktig och post ett vykort till mormor som jag lovat göra innan jag åkte hit.

Idag ska jag även boka min resa hem över jul, ska försöka komma undan så billigt som möjligt så ska försöka deala med chefen om jag kan få en extra dag ledigt när det skiljer över 1000 spen att åka dagen efter!

Fick veta igår att familjen kommer åka bort tidigare i augusti än vad de tänkt först så kommer få fyra dagars ledighet ensam i huset i London innan jag åker hem till Sverige =) Sweet som tusan ska det blir, ska faktiskt ta vara  på dagarna och åka någon längre bit och kolla vad London har att erbjuda när man ändå har tid =) Alla kommer ändå jobba då;)

Nu ska jag lägga mig och vila lite, eller kanske äta lite mer?...Hmm, ingen träning idag men ska försöka ta mig till gymmet för ett spinningpass i helgen! Om nu inte halsen sviker mig ännu mer=(







Lekte lite turist i onsdags och var och fotade i city;) Ville ju också ha lite egna bilder på saker här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0