Hemma i sverige på besök

Jag måste ju medge att det känns lite underligt att sitta här i mitt rum efter två månader borta. Givetvis är det underbart skönt och kul att vara hemma igen även om det är bara för några dagar, men jag kunde knappt somna igår för att tankarna bara flödade genom gärnan i blandad ordning. Har drömt konstiga drömmar hela natten känns det som, kommer dock inte ihåg vad jag drömt nu men drömt vet jag att jag har gjort.
   Idag har jag ett ganska fullspäckat schema redan från morgonen. Blir först nu, snart att fara och simma, frissan klockan 12, hälsa på mormor och moster efter det, träffa Emelie vid 15, fara till mitt gamla lags träning och titta ett tag vid 17, fara på Jessicas redovisningskväll vid 18 sedan hälsa på Linsans mamma och Petter för att hämta OTH och säga hej!

Imorgon blir det lugnare, då ska jag på indoor walking vid halv nio sedan hälsa på farfar om han är hemma sedan går jag nog på stan en sväng och invätar möte med Idaaaaa, sedan blir det att spendera eftermiddagen med henne och käka nå gott innan jag beger mig hemmåt för Idolmys med familjen! Blev besviken att Jessicas match mot Antnäs blev inställd. Den mest spännande matchen under året tror jag till och med, och jag missar den plus att jag missar att se mina knattar spela innan jag far tillbaka igen!=( 
    På lördag är det farmen som gäller, kommer leverera, vi kommer leverera rättare sagt. Är sjukt taggad på att få parta med mina tjejor här hemma. FAN ATT DU INTE ÄR HEMMA LINSAN!!! Vi får partaya på jullovet istället =) Fyfan, när ska man vila från det där:O

Nu har jag inte tid att skriva nå mera tror jag bestämt, ska ringa några samtal sedan beger jag mig in till det lilla city som vi har här;)

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Linsan

Jullovet - Party- You bet!

2010-10-28 @ 15:23:09
URL: http://nattstad.se/Lviklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0