Awsome weekend

Kanske ska börja med vad som hände förra veckan innan jag berättar om helgen. Det var en härlig vecka med vinbio, livemusik i putney, barnvaktning och träning! Har också varit på golunch i Soho med en kompis. Nu så, helgen. Fredag tog jag det lugnt och såg på film, var ganska trött och seg efter veckan så gick och la mig vid elva. Helt otroligt men så var det. Steg då upp vid nio, halv tio tiden på lördagsmorgonen och var på gymmet vid elva:O Sedan for jag till Aldwych och traskade upp till två stora marknader och kollade på en som uppträdde utanför St Pauls kyrka.



Han var svinduktig och rolig som tusan =)

Efter det gick jag vidare till Leicester square och kollade in de stora biograferna och fortsatte sedan efter Neils St. Det är den berömda skogatan, det är i princip skoaffär efter skoaffär där men jag hittade inte ett enda par! Jag åkte med bussen till Marble Arch och promenixade till Svenska kyrkan och åt en kanelbulle och läste expressen. Stog jag bara en massa smörja om riksdagsvalet, tråkigt! Därefter gav jag mig iväg på skojakt igen, jag hade inte gett upp, ett par skor skulle jag ha med mig hem till kvällens party! Och det fick jag, använde dock upp veckans lön till bara ett par skor men det fick det vara värt. Blev kär så fort jag såg dem! Sköna gulliga och snygga party/vanliga dojor med perfekt klack=D Kvällen var räddad och jag hade otroligt kul! På vägen till puben där jag skulle möta upp Oliver var det två st som kommenterade hur snygg jag var i kväll och en som sprang i kapp mig på Oxford St för att säga hur fint hår jag hade. Aldrig varit med om nå liknande!
  På söndagen jobbade jag som kalasvärd på Sophies treårskalas här i huset. Det var fullt med treåringar med tillhörande föräldrar som sprang omkring och lekte! Kalaset var lyckat och inte alls så jobbigt som jag tänkt mig =)

Kort sagt så var helgen amazing!

Igår var jag och Kiin på bio och såg Death and Life of Charlie St Cloud, mycket bra film (såklart Zac Efron hade ju huvudrollen) men lite svår att hänga med i alla svängar! Haha

Börjar om tio min så bäst att sätta nå mer i magen innan det bär av att hämta barnen!


Kommentarer
Postat av: Linn

Låter som en underbar helg hörrdudu! Och jag förstod att du inte var i kyrkan bara för att utan att det fanns en baktänke med! Haha

2010-10-13 @ 19:10:09
URL: http://nattstad.se/Lviklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0