Party!

Halloween hägrar över landet och är för många ett yppeligt festtillfälle. Igår hade jag en rikigt trevlig kväll med Linsan och några från hennes klass. Förfest på bergnäset som sedan fortsatte med att fara in till stan och vidare på krogen. Men som vanligt kommer jag inte in eftersom jag inte fyllt 18 än. Men men inge depp för det, träffade en polare som hängde med till max där vi käkade en fylleburgare som knappt gick ner. Efter det hade jag en mysig kväll med denne personen!

Idag är det party i Stridholm-piteå. Jag hoppas att det blir riktigt trevligt, roligt med nytt folk och ny stad!

Ha det gött, ska hjälpa mamma med maten nu hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0