motgångar

Alla har vi motgångar, alla har vi framgångar men just nu verkar det vara motgångarnas tid som är inne för mig. Prov på prov raddas upp framför mig som jag inte har någon ork att plugga till. Infektion på infektion verkar drabba mig så jag aldrig blir frisk. Har inte kunnat träna ordenltigt på snart två månader och det gör mig otroligt rastlös. Ska lyckligtvis ta mig ut på en promenad ikväll och pälsa på mig min vinterjacka så jag slipper frysa.
         Tur i spel, otur i kärlek, är det inte så man brukar säga? Tänk om man har otur med både och? Jag verkar aldrig lyckas när det väl gäller, när jag väl är intresserad. Suck!


Kommentarer
Postat av: Anton

Naaw stackare. Låter inte som att du har det lätt just nu. Finns här om du behöver prata : )



Sen måste vi hitta på nåt, du jag och linn. Var ett tag sen.



Sköt om dig!

2009-10-10 @ 13:24:37
URL: http://www.frommarn.blogspot.com
Postat av: Linsi

Linn, vi teamar, jag har inte tränat på ett halvår! Tänk på mig när du känner att du är lat;-) Puss gumman<3

2009-10-14 @ 16:44:55
URL: http://forawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0