Träning!

Jag har verkligen fått tillbaka träningssuget. Eller jag kanske har fått träningssuget rättare sagt. Tror inte att jag varit så här pepp och att springa förut. Igår var jag, Linn och Jonas och sprang på ormberget igen. Denna gång blev det, som jag tidigare skrev, 7,4 km. Fy fan vad jobbigt det blev på slutet. Hade inte förväntat mig att det skulle vara ytterligare en backe nästan just innan sista jobbiga ormbergsbacken. Mina ben var verkligen totalt döda. Men skönt var det efteråt när man fick ta det lugnt och njuta av att ha varit riktigt duktig. Får se om det blir nå springning imorgon kväll. Ska ju jobba och jag vet med mig hur slut jag brukar vara efter det. Men det kanske är då det blir ännu skönare att sova efter en springtur också. Man kanske kör ett varv på 5,4an. 

                                       


Kommentarer
Postat av: jonas

du är allt bra hurtig ;D

2009-05-24 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0