Orm på snakemountain!

När jag och Linn precis hade börjat vårat träningspass på ormberget igår så såg vi något som sprattlade till vid vägkanten. Så lättskrämda som vi är skrek vi till och gissa vad vi såg? EN ORM! Jag har aldrig sett en lös orm sådär. Den såg ut som en grå-svart slang som ålade sig fram till gräset. Tur som var ålade den sig från oss inte mot oss. Då hade jag börjat kuta! Vilket vi gjorde senare när vi började med intervaller i ormbergsbacken. Det var riktigt jobbigt men skönt efteråt. Idag blir det att springa 7.4 tror jag! Jag har blivit helt pepp på att träna. Försöker springa två ggr i veckan och gymma två:) Hittills har jag gymmat en och sprungit en och idag blir det att springa igen. Antar att det blir gym imorgon då eftersom jag ska jobba på söndag.


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0