Luleå stadsmara

Idag vaknade jag upp med ett litet pirrande i magen. Idag var nämligen dagen då stadsmaran gick av stapeln. Ingen stark frukost blev det och ingen vidare lunch heller. Hade jag bara tänkt till lite innan hade jag även börjat dricka mycket vatten och ladda upp några dagar innan. Har ju faktiskt varit bra på att träna inför det här. Varför var jag inte bättre på att ladda upp med mat och vatten också?! Efter två km, vilket var vid första vattenstoppet, kändes det som om jag skulle svimma. Det var en riktig hetta idag och det var ingen dag för springning med lite vatten i kroppen. Jag gick från och med vattenstoppet och promenerade i rask takt i 7 km och sedan spurtade jag på slutet in i mål. Kändes surt att behöva gå och inte orka springa men kom ändå i mål på en timme och 15 min. Hade satsat på att springa på en timme. Det blev en riktig fail men sånt är livet. Efter loppet cyklade jag till sunderbyn där jag duschade och åt. Nu sitter jag bara och tar det lugnt framför tven. Mina ben är döda och ska inte tala om resten av kroppen!
   Imorgon är det jobb som gäller om jag nu tar mig upp ur sängen överhuvudtaget:P 

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0