Jag sårar mina egna känslor

Varför är det så svårt?! Jag kan helt enkelt inte stå emot att röka då man fått i sig lite alkohol. Jag var inte ens full igår och ändå blev det som det blev. Men nu svär jag dyrt och heligt att jag ska sluta röka! Sista ciggen jag tog var inte ens god. Jag gav bort den till och med. Det är ett stort tecken på att jag verkligen ska sluta nu medan jag har chansen! Festen igår var i övrigt riktigt trevlig ändå. Mycket folk som man kände igen och det är ju alltid kul. Blev dock lite ändrade planer när det gällde sovplatser. Katten som Jonas har hade pissat i hans säng så där ville vi ju inte sova men det blev ett litet problem eftersom vi inte hade skjuts hem. Adde ringde säkert i en timme innan hon fick tag i en taxi som vi då delade på. Taxichaffisen såg ut som Björn Gustavsson! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0