Hur trött får man vara?

Igår såg  jag och Jonas The Ring 2 efter maten. Det var inga problem för min del att orka se den. Man kan ju inte somna under en skräckfilm och dessutom var klockan inte är mer än sex. Efter filmen drog vi iväg till storheden och köpte lite godis. Eller Jonas köpte godis. Jag ville ha gb-glass i paket med smak av hasselnöt. Det var hemskt, jag kom till insikt med att dom ha slutat med den smaken! Det är säkert länge sedan också för jag har inte tänkt på den på hundra år. Då tjurade jag med en pigelin i handen hela vägen hem tills jag fick bättre saker att tänka på. Jag hade lovat Jonas att vi skulle se en film som han jättegärna ville se. Så vi stoppade på den direkt vi kom hem och gissa vad som händer? Jo, det ska jag berätta för er. Jag somnade efter cirkus 10 min(klockan var bara sju, halv åtta vid det laget)och sov fram till halv tolv någonting då Jonas redan hade borstat tänderna och var färdig för att sova. Hur ska jag kunna somna om nu tänkte jag...Men efter ett toabesök och två mackor och 10 min av kung fu panda så var jag trött igen. Gissa vilken tid jag klev upp? Tio i nio! Har visserligen vaknat och somnat 100 ggr på morgonen men ändå. Hur mycket kan man sova på en skala? Jag har inte sovit dåligt i veckan heller och jag kan inte sova mer än max nio timmar på en natt:S

Ibland är man skum. Nu bär det av mot frukostbordet för det kurrar som tusan i magen. Ska bara få upp Jonas först;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

hahaha :P jaa duuu kan fan inte hålla dig vaken om man ska se film!!! :@

2009-05-22 @ 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0