Bowling!

Efter en mysig middag på waldorf for jag och Jonas till Tuna där vi mötte upp Adde och Filippo på bowlingen. Det gick hyffsat bra för mig ungefär sisådär till halva första omgången sedan gick det totalt utförs! Jag fick 70 p i första och kanske 55 i andra eller nå. Jag skyller på att kloten är för tunga;) Eller så hade jag bara en dålig bowling dag. Ont i axeln hade jag iaf efter två omgångar. Sedan hade vi så tur att Jonas kompis jobbade den kvällen så vi fck lite rabatt:) Efter bowlingen stack vi hem till Jonas och såg på film. Efter några om och men så såg vi Jumper. En bra film enligt mig. Har velat se den länge men fick höra att den inte var så bra. Men man ska inte lita på vad andra säger innan man bildat sig egen uppfattning. Lita på dina egna instingter så klarar du dig längst!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0